אוהבים את החיים הטובים, נהנים לצאת לבילוי ורוצים ליהנות מהטבות שוות וכרטיסים לכל האירועים המובילים? מעכשיו יש לכם קהילה שתעזור לכם לעשות את זה. הפרטים המלאים ממש כאן

חבורה של ארבעה אנשים אוכלים ומעשנים

קהילות שמבוססות על תחומי עניין הן לא טרנד חולף אלא תופעה שהולכת וצוברת תאוצה. כולנו אוהבים להיות חלק מקבוצה של אנשים שחולקים איתנו מאפיינים משותפים, על אחת כמה וכמה כשהיא מאפשרת לנו ליהנות מהטבות, הנחות ומבצעים. עד לאחרונה, למעשנים בישראל לא הייתה קהילה שכזו, אבל עם wesper המצב השתנה. Wesper הוא הבית של קהילת המעשנים שנהנים מחיי לילה, ואם חיפשתם מקום "ידידותי לעישון" שמבין אתכם, מצאתם אותו. אז למה כדאי להצטרף אל wesper? אלה כמה מהסיבות המובילות: 

  1. כדי לדעת מה חדש. ווספר היא קהילה שמיועדת למי שנהנה מאוכל טוב, מוזיקה משובחת, דרינק מעולה וכמובן גם סיגריה ליד. כדי לדעת מהם המקומות הכי שווים, חדשים ומפנקים שמתאימים לכל השילוב הזה, אתם זקוקים לקהילה שתהיה תמיד עם אצבע על הדופק. ווספר תעשה עבורכם את העבודה, ותגיש לכם "סיכום" של כל מה שכדאי לדעת וכל ההמלצות הכי שוות שיש – באתר שתמיד כיף לבקר בו.
  2. כדי ליהנות מכניסת VIP – ווספר מארגנת מדי חודש הטבות, המלצות והנחות, כולל כרטיסים למתחמי VIP באירועים שכולם רוצים לבקר בהם. אז אם אתם מחפשים דרך חדשה ליהנות מאירועים, זה המקום.
  3. כדי לשלם פחות – אתם בעניין של הטבות? גם ווספר. הכוח של קהילה הוא ביכולת להציע מחירים שווים על מגוון אטרקציות, ועם wesper אתם בידיים טובות.

כדי להכיר חברים חדשים, בעלי תחומי עניין זהים – קהילה מבוססת על הכוח של קבוצה, ואין דבר מעצים יותר מאשר להכיר באמצעותה חברים חדשים. עם wesper תוכלו לחלוק את האהבה שלכם לכל מה שטוב וכיפי בחיי הלילה, עם אנשים ששותפים לאותם התחביבים וכמובן גם אוהבים להדליק סיגריה בין לבין. אז למה ליהנות לבד אם אפשר לקחת חלק בהצלחה של קהילה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *