שני דברים אהובים במיוחד על הישראלים. הראשון הינו יציאה לחופשה. והשני הוא – יציאה לחופשה בזול. כן, כאלה אנחנו הישראלים, מחפשים להנות בגדול ולשלם בקטן, אך בסופו של דבר- זה מה שעושה אותנו כאלה מיוחדים.

אחד המקומות האטרקטיביים לחופשה בישראל הוא כמובן – העיר אילת. רבים נוהרים לאילת בימי הקיץ החמים, בחופשות החגים, ולעיתים גם בחורף כאשר הם מחפשים להתבודד ולהנות ממזג אוויר טיפה יותר צונן. אחד הדברים הבולטים ביותר בעיר הוא ריבוי המלונות הנמצאים בה, החל ממלונות בדרגת שלושה כוכבים ועד למלונות בדרגת חמישה כוכבים. כך שמגוון – ממש לא חסר בעיר.

עם זאת, על מנת ליצור את החופשה המושלמת עבורנו, בין אם מדובר בהרכב משפחתי, זוגי, קבוצתי או כל הרכב אחר, רובנו מעדיפים למצוא מלון ברמה גבוהה יחסית (עם ארוחת בוקר ישאלית מפנקת כמובן), ובמחיר שהוא סביר עד נמוך. כך שמבצעים ודילים זה משהו שממש מדבר אלינו.

על מנת למצוא מלונות באילת בזול, קיימים מספר אתרי אינטרנט אשר עונים על פונקציה זו בהצלחה רבה, ויהיו שימושיים עבורכם במיוחד לתכנון החופשה החלומית שלכם.

הנה כמה מהם:

  1. BOOKING – אחד האתרים המוכרים ביותר למציאת מלונות בארץ ובעולם בכלל. מדובר באתר אינטרנט המאגד את כל המלונות הקיימים בעיר אילת (על פי חיפוש ממוקדם כמובן), ומציג אותם מהזול ליקר, כמובן שעם הטבות נלוות בלעדיות למזמינים דרך האתר. באתר בוקינג בהחלט תוכלו למצוא מלונות באילת בזול, מבלי להתפשר על איכות. יתרון נוסף לאתר זה הינו העובדה הפשוטה שבחלק גדול מן המלונות תוכלו להזמין את החדר ללא התחייבות של כרטיס אשראי, ובעצם לשלם רק כאשר אתם מגיעים למקום באופן פיזי.
booking
לוגו אתר בוקינג
  1. TRIVAGO – אחד ממנועי החיפוש המוכרים והפופלריים אשר בשמחה יעזור לכם למצוא מלונות באילת בזול. באמצעות אתר זה תוכלו למעשה לערוך השוואה בין המלונות השונים הקיימים באילת, לפי תאריכים רצויים ועוד קריטריונים נוספים. כך, תוכלו לראות את כל ההיצע הקיים על פי הצרכים האישיים שלכם, ולהחליט באיזו דרך להזמין את המלון הרצוי עבורכם.
טריבגו
לוגו אתר Trivago
  1. וואלה טורס- מדור הטיולים של אתר החדשות "וואלה" אשר פעיל כבר שנים רבות בתחום. בוואלה טורס תמצאו מלונות זולים באילת, דילים וחבילות נופש, על פי בחירתכם, במחירים ייחודיים שלא תמצאו באתרי מלונות אחרים.

 

  1. FIND HOTELS – כמו טריבגו, גם כאן מדובר באתר אשר יערוך עבורכם את ההשואה של סוגי המלונות השונים, אך בשונה מטריבגו, באתר זה תוכלו למצוא מלונות באילת בזול על פי אתרי הזמנות. כלומר, אתר זה עורך השוואה בין אתרי ההזמנות הגדולים ומראה לכם דרך איזה מנוע חיפוש מלונות הכי מתשלם לכם להזמין את המלון שלכם.

 

  1. HOTELD.COM – מנוע חיפוש של מלונות רבים ברחבי הארץ והעולם. תוכלו לבחור בחיפוש את העיר אילת, ולקבל מייד מלונות באילת בזול. כמו כן, תוכלו גם לראות חוות דעת של אורחים שהתארחו באותם מלונות, לקבל המלצות על מקומות שווים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *