לכל אחד מאיתנו יש חשק אחר כאשר מדברים איתו על חופש. חלקנו אוהבים את הז'אנר של "בטן גב" – כלומר להיות במינימום פעילות ובעיקר לנוח, לקרוא ספרים ולתת למוח להוריד הילוך.

לעומת זאת, יש אנשים שאוהבים את החופשה שלהם פעילה מאוד, בעיקר בטיולים, שיטוט בעיר המקומית ולחוות חוויות של מה שיש באזור. עם זאת, יש כמה דברים אשר הופכים חופשות באשר הן לאירוע בלתי נשכח וככל שמקפידים על קיומם, זה לא באמת משנה איזה סוג של חופשה בוחרים בבית מלון קיסר או בצימר בצפון.

דבר ראשון – עם מי נוסעים לחופש?

מה שהופך חופשות לאסון או להצלחה מסחררת הוא האנשים שאנחנו בוחרים שיצטרפו אלינו. בסופו של דבר מה שהופך חופשה למהנה ואת הזיכרון למתוק הוא האנשים שאנחנו מבלים איתם. הרי אין מה לעשות, בסופו של דבר אנחנו נשארים רק עם זיכרון של חופשה וכדאי שהזיכרון הזה יהיה מוצלח ונעים ככל הניתן. מי שהופך את החופשה שלנו לזיכרון חיובי ואפשר יהיה להיזכר ולהתרפק עליו אחר כך ימים כלילות הוא האנשים שאנחנו נוסעים איתם ולכן יש חשיבות מהותית לכך שניסע עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים לטייל איתם, אלו שיצרו לנו את החוויות הכי מוצלחות שיש.

חופשה
`תכנון נכון לחופשה מושלמת

דבר שני – לבדוק את מזג האוויר במקום שאליו נוסעים

חופשות הן לא משהו שעושים בתנאי מעבדה. יש משמעות מהותית למזג האוויר במקום שאליו אנחנו נוסעים. אם אנחנו לא דואגים לוודא שמזג האוויר הוא טוב בזמן שאנחנו נוסעים, כלומר, העונה המוצלחת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו סובלים מאוד מחופשה שתהפוך לסיוט. אם אנחנו רוצים לנסוע למקום קייצי ונעים אבל נוסעים בעונה הלא נכונה, כלומר, כשקר וגשום אז אין טעם לנסוע למקום שהוא אמור להיות מקום לקיץ. על אותו משקל, כאשר רוצים לנסוע לעשות סקי, אם לא נוסעים בעונה הנכונה מגיעים למצב שבמקום לעשות סקי "נאפים" בחום אז החופשה שהייתה אמורה להיות נהדרת ומפנקת, הופכת לסיוט.

דבר שלישי – תכנון כלכלי

זה משהו שצריך לקחת בחשבון ולא לצאת לחופשות שאנחנו לא יכולים לממן ויביאו אותנו למינוסים מיותרים. בסופו של דבר, אנחנו רוצים להנות מהחופשות ולא לשלם מחיר יקר לחינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *