כל פעם שנוסעים לחו"ל עומדים בפני האתגר של משיכת כסף בחול מול שימוש חוזר בכרטיס אשראי. לכל אחת מהאפשרויות האלו יש את היתרונות והחסרונות שלה.

החיסרון של שימוש בלתי פוסק בכרטיס אשראי הוא העלויות של הסליקה השוחקות: גם עלות ההמרה של הכסף שיש לנו בחשבון לכסף המקומי ואז העלות של המשיכה עצמה – בקיצור – שחיקה. לעומת זאת, כאשר נדרשים להחליף כסף, המשמעות היא שאנחנו נדרשים ללכת עם הרבה כסף מזומן עלינו כאשר אין לו כל כיסוי ככל שייגנב. אם אנחנו בוחרים במסלול של משיכת כסף בחול יש כמה דברים שכדאי לדעת:

תמשכו כסף במקום מוכר

אל תנסי לחסוך כמה גרושים על ידי פניה למקומות שאינם מוכרים ועלולים לגנוב מכם או אפילו לתת לכם כסף מזויף. יתרה מכך, אתם לא רוצים להגיע למצב שחלילה גונבים מכם ולכן אל תיקחו סיכונים מיותרים – לכו למכונות של בנקים מוכרים ותעשו את זה בדרך הראויה.


תמשכו סכום מספיק גדול כל פעם

על כל משיכה של כסף לוקחים מכם עמלה. אין טעם למשוך כסף כל יום או כל יומיים. תהיו אחראיים ותדאגו למשיכת כסף בחול באופן שאתם עושים את זה כל כמה ימי ואז העמלה לא תהיה נוראית כל כך. תנסו לנהל את עצמכם נכון מבחינה כלכלית כדי שזה יהיה משתלם והגיוני.

דולרים
משיכת כמות גדולה לחיסכון בעמלות

תקבעו הסדר עם הבנק שלכם לגבי העמלה

יש בנקים שעצם משיכת כסף בחול הוא עילה מבחינתם לקחת מכם עמלה על הפעולה. לפני שאת טסים תדברו עם הבנק שכם ותוודאו שאין עמלה נשכנית על משיכת הכסף. אין דבר יותר מתסכל מזה שמתעסקים עם משיכת כסף בחול ואז מגלים שלא רק שלקחו מאיתנו עמלה על המשיכה בחול אלא נלקח מאיתנו גם בחשבון שלנו בארץ.

לסיכום, לפני שאתם טסים לחול כדאי מאוד שתדאגו לשילוב של שני התחומים: גם משיכת כסף בחול וגם שתהיה לכם את האפשרות של שימוש בכרטיס האשראי במקרה הצורך.לפרטים נוספים היכנסו לאתר ישראכרט חו"ל  באופן זה יש לכם אפשרות כל הזמן לבחור מה מהאפשרויות אתם מעדיפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *