הנוסע המתמיד אינו רק מועדון טיסות. זהו מועדון לקוחות מתקדם אשר משמש מתחרה מהמשובחים ביותר בהשואה למועדונים מקבילים בחברות האשראי. הנוסע המתמיד מאפשר לכם ליהנות מהטבות ייחודיות ברכישות בחו"ל. הטבות אלו מיתרגמות בסופו של דבר לטיסות

צבירת מיילים

צבירת מיילים היא אחת ההטבות המפורסמות של הנוסע המתמיד. קנים בחנויות בחו"ל? משכתם שם כסף בכספומטים? זה יתורגם לצבירת מיילים, וזה יאפשר לכם לחסוך כסף לטיסות הבאות. פשוט הוציאו את כספכם עם כרטיס הנוסע המתמיד, אשר מתפקד גם ככרטיס האשראי שלכם.

הנחות ומבצעים על טיסות לעתים קרובות

מי שמוצא את עצמו טס לעתים קרובות לחו"ל, ודאי יזדקק להצטרפות למועדון כמו הנוסע המתמיד. הנוסע המתמיד מעניק לנוסע התכוף המון תנאים – החל ממחירי כרטיסי טיסה זולים ועד עדכון לגבי מבצעים והנחות שמקנה הכרטיס בזמן אמת.

הנוסע המתמיד הוא מועדון שובר שוויון

גם אם לא טסתם הרבה לחו"ל, עדיין משתלם מאד להצטרף אל הנוסע המתמיד. המועדון אשר מתפקד גם כמועדון אשראי לכל דבר ועניין מעניק ללקוחותיו הטבות מיוחדות גם מחוץ לטיסות. בשונה ממועדוני אשראי אחרים, הנוסע המתמיד מסוגל לחסוך לכם כספים לטיסות חינם על כל קנייה או הוצאה שערכתם בחו"ל והיא מוכרת על ידי המועדון.

הנחות על מוצרים שנמכרים במטוסים

עם הנוסע המתמיד ניתן לצרוך אלכוהול ומתנות בטיסות במחירים מיוחדים. אם יש לכם הרגל לקנות בקבוקי שתייה חריפה בטיסות, מועדון הנוסע המתמיד הוא בדיוק בשבילכם. עם מועדון הנוסע המתמיד אתם זוכיםבאופן מונגש לאלכוהול במחירי היכרות!

דיוטי פרי במטוס

היכן ניתן להתחיל להירשם אל הנוסע המתמיד?

בטיסה הבאה שלכם לחו"ל, גם אם אתם לא טסים אלעל, הדיילים של הנוסע המתמיד יחכו לכם בדיוטי-פרי או בדרך לגייט (לער הטיסה). הם ישוחחו עמכם על הנוסע המתמיד, יסקרו בפניכם את הטבותיו ויתרונותיו ויאפשרו לכם למלא טופסי הצטרפות. כרטיס הנוסע המתמיד יונפק לכם במקום ותצטרכו לבצע אקטיבציה על מנת להפעילו הלכה למעשה. הנוסע המתמיד הנו אחד מהמועדונים הנדיבים והמשמעותיים בישראל. מומלץ להצטר, וליהנות מתנאים חסרי תקדים בכל קנה מידה. הנוסע המתמיד הוא יותר ממועדון: הוא כרטיס שמקנה לכם כוח קניין גדול יותר, וגם תנאים טובים יותר בטיסות.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *